Jo

så här tänkte jag med bilen, eftersom vi bitterflickor har startat en klubb kan vi ha denna till våra seanser.
Det är ju visserligen inte som en leasingbil  el. hyrbil men den är döcool o passar oss alldeles perfekt.

På våra seanser är det helt ok att använda sig utav voodos med ett leende. Jag ska snart plocka fram min lilla docka som står för mental styrka kreativitet o ork.

Sedan kan vi äta smörgåstårta o riktigt fiiira att vi trots allt har varandra.


Men usch det kanske var en elak tanke jag kom med, eller också en kreativ tanke?
Men det kreativa kanske är negativt kreativt, ojoj nu vart det invecklat.

I vilket fall
Solen skiner, det är en fin påskhelg, förhoppningsvis har alla påskkärringar hamnat där dom bör hamna.

Dom som tror på sin gud går nog i kyrkan idag
En del äter middag
En del påtar i trädgården
En del räknar pengar.

Kommentarer:
Postat av: bibbi

Och en del åker motor cykel det har vi gjort idag.

gud vad härligt det var och vilket underbart väder.Vi kanske kunde lura iväg våra gubbar på samma runda nån fin dag

2009-04-11 @ 18:46:04
Postat av: bfk medl nr 10

Jag tänkte vi kunde ha årets 2a bfk (bitterf**eklubben) träff hemma hos mig fre 8/6 Det blir grillfest,, ta med baddräkt, så kan vi gå till sjön o ta årets 1a dopp,, så kan vi doppa våra *****(med risk för att sjön blir försurad)GLÖM inte era voodoo dockor denna gång OBS!! endast medlemmar intresset är stort.

2009-04-12 @ 16:54:54
Postat av: annie

Får vi passa oss så vi inte åker dit för djurplågeri :-)

2009-04-13 @ 08:13:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits