jasså

du "suss" kom du på nu att man kan skriva ut sitt namn efter ett antal anonyma inlägg?? Men förvisso, har jag ju fattat att det varit du.
Angående fjäsket, det kanske du har tagit ifrån de övrigas kommentarer? Vet inte med mig att jag just skrivit om det, jag har skrivit om pannkakor. Och förtydlignade, jag kallas för annie o jag skriver alltid ut mitt namn här på min blogg.

Och visst kom vi överens, fram till dess jag sa nåt som inte passade dig, då var det kört, o lika bra var det.
Och jag som en hel del andra har väl antagligen just pga det fått gått ifrån vår plats. Kommer man inte överens med dig o dansar efter din pipa, ja då är man snart inte kvar.

Tycker verkligen med att det är synd att du inte "stod upp mer" än vad du gjorde på mötena, det hade blivit ännu mer tydligt då med allting.


Att jag var elak? Jag följde vad min arbetsledare sa åt mig att göra.

Sen kanske du ska tänka på nu i din nya postion på vad du skriver,
Skriv ner mej om du vill men du kanske ska lämna brukaren utanför?



















Kommentarer:
Postat av: bibb

Jag tror inte någon har varit elak.. Alla har på sittsätt ett gott hjärta.. Sen kan man ju diskutera om det är för brukarens skull,,, när man hela tiden ser till att gruppen inte kan samarbeta och att den ena efter den andra försvinner som igentligen inte brukaren har problem med utan personer i personalen..Om man sen kan bestämma sina arbetskamrater JA då är det ju enklast att ta sådana som går att styra om man gillar det.Jag har nog sett till kompetensen och att brukaren får ett tryggt liv ,,men lycka till hoppas ni kan hålla sams. Luften är visst inte renare där nere fast vi är borta..Har jag hört

2009-04-11 @ 18:38:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits