Godisprat

idag på jobbet gav resultat i att vi satt med bekännelser över vår godishantering.

En utav oss hade varianten att lägga påsen högt  upp, långt in i skåpet för att försvåra själva intagsmöjligheten. Men ändock var det svårt att låta godiset vara och tanken var som så att om jag "bara" tar några stycken så gör det inget.
Men det beror ju alldeles på hur många ggr man hinner tänka o utföra det innan påsen är slut:-)

Jag o en annan har lite chipsbegär.
Jag smygäter emellanåt och har ett speciellt sätt att dölja mitt intrång i påsen. Jag har en slags fluffupthepåse teknik som jag i min enfald tror ska dölja vad jag tagit.

Den tredje bara åt, utan några betänkligheter om jag minns rätt

Inte klokt vilka djupa diskussioner man kan ha över ett fikabord

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits