Får

vilka idioter som helst starta ett assistansbolag. I såfall är det ju egentligen inte konstigt att man hör en del konstigheter emellanåt om privata assistansbolag. Och nu vill jag poängtera att jag inte drar ALLA över en kam men ni vet, en del bolag har ju fått kritik.

Jag trodde verkligen jag upplevt allt med min tid inom assistans, men jag förstår att det var inte det sista som skulle höras, utan fler o fler har blivit drabbade

Det har blivit som 10 små negerpojkar o nu verkar allt ha sanerats ut
Sett till att ett flertal blivit arbetslösa

Hur lågt kan man sjunka?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Inga idioter får starta assistansbolag Det är höga krav på dom som gör det Att du mfl blivit drabbade beror med största sannolikhet på att du/ni inte stog på "brukarens" sida Det är så inom LSS att personkemin är a & o

2009-04-08 @ 16:35:15
Postat av: p

I det här fallet handlar det inte om PERSONKEMI det handlar om att baktala ,krusa ,köpa bullar ,köra över,dupera,manipulera sånt ärliga människor inte hålls med

2009-04-08 @ 17:53:00
Postat av: Anonym

Du/Ni som är så duktiga, kompetenta, vet och kan det mesta kan ju med starta assistentbolag ....... Istället för att vara bittra, avundsjuka, hämndlytna och "sticka nålar i dockor" kan ni ju göra något kreativt Lycka Till !!!

2009-04-08 @ 19:34:29
Postat av: annie

Ja vi är faktiskt rätt kompetenta, o vi har verkligen förstått innebörden med vad proffessionell betyder o i det ingår inte att steka pannkakor, hämdlysten njaa, kanske mer ute efter en slags upprättelse av nåt slag.

Och sedan om mitt sätt att leka är att sticka nålar i dockor, jaa då är väl det att föredra än att t ex leka med människor? ler sött

2009-04-10 @ 16:27:37
Postat av: Ann-Sofi

Ömma tår här som trampas på eller? Varför vågar man inte sätta ut sitt namn när man skriver ett inlägg? Öppen dialog kallas det här i Göteborg, och det är de inläggen som räknas. De som inte vågar stå för vad de tycker eller tänker kan likväl vara tysta.

2009-04-10 @ 21:11:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits