Det

var en trevlig kväll hemma hos Vicky o vi kom på att vi sågott som startat en tradition vid den här tidpunkten på året. Starten gick förra året då kollegan o jag fick sparken.

I år är det de andras tur, fast dom får inte sparken så utan dom väljer att inte gå med till privat assistans.


Trots att det faktiskt återigen är för jävligt det som har hänt så grvade vi en hel del i gårkväll.

vi LA VERKLIGEN KORTEN PÅ BORDET!!! o talade o spydde om vartannant.

Jaha, nu har jag tagit bort lite här, eftersom jag inte vill dra in mina kamrater i ev trakasserier anklagelser

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Tråkigt att ni som är så bra och duktiga drbbas hela tiden ....... Tänk på att vara försiktiga med vad ni spyr ut, ja menar så ni inte blir anmälda för trakasserier och ännu mer drabbade

2009-04-02 @ 19:52:26
Postat av: annie

när 5 personer har förlorat jobbet av diverse olika anledningar, bla är en besparingar, då har man rätt o spy ur sig, speceillt om två av dessa har närmare 55 år i Hallsbergs kommun



Att det sedan kanske ligger baktaleri bakom då blir man ännu mera frustrerad.

Allt handlar om baktaleri från början så kanske är det vi som skulle använda oss utav ordet trakasserier

2009-04-02 @ 20:49:34
Postat av: Lilly

Den översta kommentaren här ser nästan ut som ett hot tycker jag.....

2009-04-08 @ 18:08:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits