Fucking jävla Telia

Jaha
Nu visade det sig att jag skällt ut helt fel person. >Tele2 är inte boven i mitt telefon drama utan det är själva verket telia.
Så nu kan jag ju inte ha telia som abonnemang för det är ju värsta skitet det med

Telia har kopplat om på nåt vis, men dom kan inte svara på varför eller hur.
Jag ringer fortfarande med nån annans tfn nummer o mej går det inte att ringa till
Problemet KAN kanske vara åtgärdat till den 18 oktober MEN dom vet inte.

Ev telefonräkningsproblematik under dessa dagar får jag vända mig till faktueringstjänsen.
så KANSKE dom kan göra en kompensation o korrigera räkningen, men bara kanske.
Jag skulle kunna vidarekoppla till min mobil om jag vill MEN den kostnaden får jag stå för själv. Vilket kan bli rätt dyrt beroende på hur lång tid det tar innan problemet är åtgärdat.

Jag tror i själva verket det är FRA som känner för o avlyssna mina samtal o nu har det blivit en bugg i skiten som gör att inget funkar

Kommentarer:
Postat av: Ann-Sofi

Självklart fick du väl lämna ditt personnummer...och då vet vi ju av erfarenhet att allt skiter sig överallt...

2008-09-16 @ 20:06:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits