Dagen

I mrose vakna jag typ 20 över 7 o hade värsta krypet i kroppen. Förmodligen är det en skaplig resfeber jag är utsatt för.

Kl 8 15 ringde jag Hbg, telefonkö i 45 minuter, samtal med chef i 45 min.
Sedan ringde jag frissan, ner dit för o smeta in nå avfärgningsmedel till mitt oranga hår, det skulle sitta en timma så med blåa strimmor i håret gick jag över kumla o åkte till syrran för o tvätta håret i icke järnhaltigt vatten.
Resultat= ännu mera orange hår.
Åtgärd: Hårt åtdragen tofs

Sedan hem för o packa o ner till Hbg för o äta o köpa sollotion o aftonbladet
Samtal med chef nummer 2 där jag bekräftade att nu börjar jag på Mobacka den 1 nov.

Nu ska jag leta efter nässpray, ta en sup o sen vänta på syrran.

Visst fan jag ska packa ner ett par skor med



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits