Ångest ggr 1001

Jag har orange hår. Jag fattar inte vad det är för sjuka som krupit in i mina födelsedagspresenter.


Present nr 1:

Mckort grejjen som jag fick blev ju världens största flopp med en totalt ointresserad körlärare som fullkomligt skiter i mig o mitt körkort. Den presenten känner jag mig verkligen blåst på

Hallsbergs trafikskola Rekomenderas ej!! Tyvärr jag tycker jag blivit nochigt behandlad!

Present nr 2:
Hårklipp med färg, precis vad jag behövde eftersom järnhalten i detta vatten gör att jag får nån slags konstig rödaktigt ton.
Idag blev det av o frillan är väl bra men håret är oranget!! Å jag har faaan inte tid o göra nånting åt det innan turkresan.
Alltså kontentan är att jag ser ut som en ryss eller polack som försökt försvenska sig genom att göra nån slags egen hemmafärgning vilket ofta resulterar i att allt går i nån orange nyans.
Visserligen finns det kanske nån liten positiv sak i detta för jag hade ju tänkt o presnetera mig som polsk i turkland efter ett tips ffån min arbetskamrat Janne. Polacker blir inte lika attackerade av försäljare eftersom dom anse som fattiga.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits