Funderingar

Alltså nu känns det verkligen som jag sitter med pattarna i mangeln o inte kan komma loss!
Jag ska vara glad jag har blivit erbjuden ett annat jobb. Jag är glad! Men samtidigt livrädd för jag har en maggropskänsla som säger nej. Anledningen är att det nya jobbet kan tänkas bli väldigt tufft beroende på olika åsikter o olika styrka på åsikter o viljor. Sen kan det vara så att det kanske inte alltid är rent spel runt alla dessa jävla viljor o åsikter.
Alltså: Då är jag tbxs till ruta ett med HBG dramatik runtomkring mig igen, o jag KLARAR inte det just nu.
Jag är för sleten än så länge o det känns precis som det förväntas av mig att jag ska kunna klara av o ta fighter som ev. kan komma.
Så jag tänkte ta en krypväg o be om mer tjänstledigt, men om jag nu inte får det måste jag verkligen ta ett beslut om hur jag ska göra o indirekt har jag redan sagt ja till det nya jobbet o avsäga mig det skulle kännas fruktansvärt hemskt med tanke på att den arbetsledare jag har nu har varit väldigt schysst o rakryggad.

Jag blir tokig! På riktigt alltså, riktigt tokig. Jag vill bara gå till jobbet utan att det ska vara en massa om eller men eller kanske eller inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits