Ladies night

Här kommer en recension av mig på denna tillställning

När vi klev in bara stank  hela konventum FISK, pga av den delikata maten som skulle serveras later.
Vi blev tilldelade ett glas med skumpa o tillsagda av en barsk man MINGLA. Okidoki, vi minglar bland 2000 andra kvinnor en del mer eller mindre förfriskade. Vi irrade runt bland små bås med :här kan du få en gratis makeup, här kan du få en mingelbild o spara efter din helkväll med brudarna.
 
Sedan var det dags för den delikata maten. En balja med skaldjur, krabbor, kräftor hummer you name it, 2 brödbitar (en av tjejjerna ville ha smör till men blev upplyst om att det fanns inte) ingen dryck till maten ingick. Jag var skit hungrig o hade tänkt mig innan en god köttbitt el nåt liknande. Skaldjur är inte det lättaste att sitta med o när alla hade börjat förtära dessa blev FISk stanken ännu mer påtaglig.
 
Showen börjar, alla kärringar skriiker. Musiken var iof ok men alldeles för högt. Martin Stenmark tar sig lite på ballen, alla kärringar skriker.
Dom har nån grej om hur man försöker få till det hur man säger/visar att man vill ligga med en tjej.
Kärringarna skriker
Dansarna är halvt avklädda
Kärringarna skriker
Lite flum på scenen
Peter Stormare drar nåt om att han ska blotta sig
Kärringarna skriker
Innehållet i det stora hela var mest bar överkropp, hurman får till ett pök, lite arselskak.
Slutklämmen på showen var: 2 dansare kommer in bärandes på en vedstock. Det syns tydligt att stocken är försågad.
Sedan kommer Matte i bygglov eller vad fan han är med i in.
Börjar såga.
Blir svett(fejksvett)
klär av sig skjortan
kärringarna skriker
fortsätter såga, blir mer svett, tar av sig linnet
Kärrringarna yyyyyyylar nu
Får till sist bort den färdigsågade träbiten somn helt plötsligt har formen av ett hjärta, skriver nåt på det, lämnar till en brutta i publiken
bugar sig o går ut. Det var det hela, då gick jag o hämta ut min jacka orkade inte med det sista.
Vad jag vill ha sagt med detta är att det är inte konstigt att tjejjer uppfattas som korkade o dumma i huvvet osv om det är så att det här är vad som är en helkväll. Fanns inte nån röd tråd av nåt slag , jaa den tråden skulle i såfall vara pöktråden. Det är sorgligt att det tydligen är damer som skrivit deras manus o att dom i så fall medverkar till o IQ befria det kvinnliga könet.
Att det sen serverades fisk gör  dom säkert, bakom kulisserna parodi på också: det är baaaara för o dölja lukten av alla pilska kvinnor som ylar"
 
jag kan inte riktigt fatta än det här. jag tyckte mest det var pinsamt o se o höra publiken.
Ska hädanefter skänka 900(biljettpris) till nåt välgörande ändamål
 
Mc Donalds blev räddnigen

Kommentarer:
Postat av: Ann-Sofi

Kräsnare med åren...för tio år sedan skrek vi bara vi såg några galningar från Irland när de drog av sig kläderna på Dubliners. Och inte speciellt vältränade var de heller.

Kramiz

2008-10-25 @ 15:46:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits