Ulf Lundell

lyssnade jag på ikväll när jag var ute o gick. Hans absolut bästa låt genom tiderna är Ut ur mörkret. Jag blir så förbannad på att han aldrig kan spela den på konsert. Skulle han göra det skulle man aldrig mer behöva gå o lyssna på han. Nu slutade jag förvisso att gå på hans konserter efter den som var i Örebro på Idrottshuset. Den gången gick jag innan det ens var slut. Då var han för tjurksallig o spottade för mycket på oss "fans". Jag blev förbannad för hur det än är så är det vi som föder karlfan. Oppso boppsi, nu blev jag visst lite aggressiv här:-)

I vilket fall så är jag rätt mör i kroppen, är nog influensa i mig eller kanske är det nåt annat skit som drabbat mej. Vem vet?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits