Beslut

jag hatar ordet beslut. Spelar ingen roll vilka beslut jag än tagit så har det aldrig blivit bra.
Mestadels har jag fått anpassa mig efter andra eller fått fly fältet även fast jag inte alltid varit orsak till all skit.
Nu ska jag ta ett beslut igen, eller rättare sagt ett par stycken o jag vet fan inte hur jag ska göra med nåt längre.
Jag önskar att nån bara kunde kliva in o visa med hela handen att så här o så här ska du göra, punkt slut.

O hej vad dom  nya gardinerna blev fina, ser nån det?

Kommentarer:
Postat av: Marie

..Önskar att ja kunde peka med hela handen åt dej... Jag vet att livet inte alltid är så lätt..men du vet nog´va som blir bäst...Å du...gardinerna ÄR fina..;-)

2008-11-25 @ 21:32:55
Postat av: Ann-Sofi

Dags att bli chef? det verkar inte vara några större krav på behörighet och erfarenhet i ledarskap till det i Hallsbergs kommun så du borde klara det med glans...

2008-11-26 @ 14:46:11
Postat av: Marlene

Jag känner så igen mig i det du skriver...

2008-11-26 @ 15:50:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits