Bibbi P*tt

Min f.d arbetskamarat, Bibbi P'tt(snuskord) gav mig en ´tomatplanta för jag skulle tänka på henne ibland. Vi har stötit o blötit ett par år, inte alltid tyckt lika, ibland har jag säkert varit jävligt irriterande för henne MEN respekten för varann har alltid funnits.
Så ser jag det iallafall. I vilket fall nu ska vi inte jobba ihop mer av olika anledningar. Det kom väldigt abrupt även om det varit på g länge.
Det känns lite halvknepigt för vi har svurit ihop på nåt vis. Om allt från vidriga personer, bra personer  tlll pissgia karlar, människor och brutalare saker som mord bortikring.

Vi har samma ångest för våra barn. Tänker otroligt lika vad det gäller rädslan över våra barn. Har samma "bilder" i huvvet om tänkbara situationer som kan hända. Och det har varit så jävla skönt att höra att det är nån mer än jag som kan tänka såna sjuka tankar o se såna bilder i huvvet som faktiskt vi gör.

Att vi har kompletterat varann bra beror på att hon har lugnet. Det lugn jag har behövt haft omkring mig när det stormat som värst på vårt jobb.

Tomatplantan är jättefin.
Jag kommer tänka goda tankar med el utan planta.
Låt inte dom jävlarna ta dig( lundell

Kommentarer:
Postat av: Bibbi P*tt

var tvungen att gå in o leta på din blogg,när du inte hade hört av dig på halva dan...trodde det hade hänt nåt.blev glad över att jag hade ett eget litet stycke.nej jag har inte tyckt att du varit irriterande,det har varit så skönt att ha nån att prata med som är så lika men ändå helt olika.vi måste hålla kontakten....saknar dig

2008-04-02 @ 16:04:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits