Okej

det blev inga bilder idag för kameran var urladdad.
I vilket fall som helst ska jag citera lite ur mammaboken som jag fick av Soffan. Hon valde ut några citat som hon tyckte jag skulle läsa lite noggrannare

"Mammor är människor som är arga när du är hemma
och ledsna när du är borta" (stämmer delvis inte för att jag tycker jag är arg, möjligtvis tjatig, men nog är jag ledsen vissa dagar när hon känns för långt borta)

                                         "Kära Mor, jag mår bra
                                                  sluta oroa dig för mig" ( Jag önskar o vill inget hellre)




"Du har varit ljuset i tunneln, den som hållit min hand vid klippans brant. Stigen genom snåret
Du har varit den enda säkra när allt annat varit kaos" ( Så kan det nog vara åtminstone eftersen jag själv fått insikt)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits