Har

aldrig varit ägare till en sån ny bil som jag är nu, en 96. Herregud endast 12 år gammal bil. Det är inte jag på nåt vis.
Den pratar o talar om att spolarvätskan är slut, att det är nåt med nåt lyse, det är en massa knappar man ska trycka på hit o dit.
Själv önskar jag att det vore en 3 stegsvridknapp tex på fläkten: steg 1= låg fart på fläkten steg 2= medelfart Steg 3= speedad fart

En dragknapp= reglerar golv mellan o fönster nivå.
Så är det nu inte på denna pärla, den är skitfin o bekväm absolut inget tal om det!!

den funkade i 3 dar

Idag fick J komma o hämta mej med bogserarkärra

Kommentarer:
Postat av: Syrran

Välkommen in i klubben,ju nyare bil desto oftare fel+man grämer sej ännu mer för att bilen var dyrare+den måste oftast in på dyr verkstad om det blir fel på den.......tacka vet ja en gammal volvo som tuffar och går för det mesta...(hmm...vid närmare eftertanke har jag stått med dom oxå måååååånga gånger....)

2008-12-27 @ 09:38:37
Postat av: mariePVKR

Hehe...ja du...håller med föregående Tacka vet ja gamla volvosar som man nästan kan laga själv:):)

2008-12-27 @ 21:39:13
Postat av: Ann-Sofi

Jag är inte förvånad, vilket flyt...inte...som vanligt. Hoppas det är ett lätt fel att fixa.

2008-12-28 @ 17:32:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits