Det är


inte klokt. Min strävan efter att få ett fast jobb gav resultat. Nu önskar jag o bli uppsagd!
Jag räknar hit o dit på pengar o hur o om man klarar sig o det känns förjävligt att behöva gå tillbaka till ruta ett i sitt liv, o liksom börja om nånannanstans o försöka slita ihop så pass mycket tid så man kanske får en tjänst el åtminstone ett vikariat.
Nu har jag inte blivit uppsagd så egentligen behöver jag inte låta dessa tankar ockupera hjärnan men det går inte o få stopp på tankesnurret.
Idag har jag lagat: Lasagne, korv i ugn, stroganoff, kyckling för då gick den stunden.
Inget blev bränt så det klarar jag ju av, att laga mat. Ingen är gladare än Jimmy för nu har han homekok för hela veckan.

I morrn ska jag:

Skriva in mig på körskolan
På möte ang min framtid
Klippa mig
Efter det här kommer jag vara klipp slut.

Kommentarer:
Postat av: annie

hahahahaha s¨å simpelt jag skriver
"i morrn ska jag klippa mig
Efter det kommer jag vara KLIPP slut"

2008-04-01 @ 17:34:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits