Nu

är det illa ställt med Annie!
Jag har skaffat ett Ikeafamilykort, trodde aldrig det skulle inträffa, men vad fan det var gratis kaffe om man hade ett sådant!
Jag finns i deras register nu, mixed feelings.
Men å andra sidan så finns jag inte längre i kronofogdens register:-) och det är ju inte helt fel.

Det här med fogden, vilken låång o snårig väg det är o ta sig ur det.
Jag tror dom drar in massa med pengar som dom egentligen inte ska ha, för deras regler o påslag är så röriga så dom vet själva inte hur dom ska använda dom.

Jag sitter o glor på 9 äppelträd nu o tänker på hur mycket det kommer o bli o gå o plocka för att inte gräset ska bli till en enda stor jäshög.

Kanske får sätta upp en skylt vid vägen att det är gratis äpplen så får folk plocka.
Jag menar det måste finnas fler som är lika dumsnåla som jag är.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits