Evighet

sen jag skrev o jag är ju faktiskt 40 plus ordentligt nu*hehe*. Jag fick så otroligt fina presenter, om man räknar mängden så där så skulle man nästan kunna tro att det var en 80 årsdag eller nåt jag firade.
Det som är döcoolt med att fylla år detta år är att jag fick MC kort i present. Alltså lektioner o uppkörning osv för att kunna ta det. OCH ett SYNTEST vilket innebär att jag förmodligen snart har glasögon. Kanske likabra:-) kan ju va bra o börja se var man är.
Givetvis var varenda present så där exakt min grej att få. Jättefint armband handmade, badgrejs, ljus, cash, blommor, o blommor igen o igen . Jag gillar paket!

Det värsta med såna här tilldragelser är att jag tjuter ju, jag blir så rörd o det känns konstigt att vara medelpunkten o jag vet inte riktigt hur jag ska hantera saken.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits