Denna

denna
bok kom i brevlådan. Den ser så varm och röd o kärleksfull ut och jag blev så glad. Precis vad jag behövde efter dagar på jobbet med bara ilska. Hur ska jag hjälpa någon som bara är arg arg arg och anklagar mig för diverse saker.
Så kommer boken på posten och den gav mig värme.
Folk har uppfattningar om Linda Skugge, en del hatar åsynen av henne och klankar på, kanske mer än nödvändigt många gånger.
Visst tycker jag att hon ibland säger smått korkade saker men det kanske handlar mer om att JAG inte riktigt förstår vad hon menar , samtidigt vet jag inte hur många ggr hon med vanlig medkänsla, några kloka ord, fått mig, och framförallt min dotter att må bra. För mig är det helheten som räknas.

Tack Linda Skugge!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits