Nu

har jag drömt om Jörgen Larsson igen.
Drömmen är helt sjuk, jag är hemma hos honom i hans lgh o han är hemma bara varannan helg för han ligger i det militära. Jag är där o fikar, Sofie är med också.
Jag äter rå kattmat ur burken o tycker det är skitäcklig och jag spyr nästan av konsistensen. Jörgen larsson åker till fiket utan o fråga mig o jag blir skitsur för det.
Sedan har jag en lgh nere på hjortgränd som jag inte varit i på 14 dagar o jag har jätteågren för det för i den lgh har jag en katt som jag bara lämnat där och jag är jättenervös för att katten ska ligga död när jag kommer,
och jättenervös över att han inte är död men han har fört ett jävla liv o grannarna är ilskna.
Sofie ska först inte med hem men sedan följer hon med efter tjat. Då åler vi i min gamla opel ner till hjprtgränd men vi måste först in på macken o handla av Bert.

Sedan vaknar jag.

Helt sjuk dröm o jag tror det är 3e gången jag drömmer den nu.


Kommentarer:
Postat av: Ann-Sofi

Ja det måste vara någon mara som rider dig!!!
Hjortgränd? det är en mansålder sedan du bodde där :)

2006-03-16 @ 07:24:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits