Marutta maräng..

..är en gammal vän från ungdomens tid:-)

Pratade med henne igår efter flera flera månaders uppehåll. Som vanligt måste vi då uppdatera oss på allt skvaller som vi hört sinsemellan. Vi skulle faktiskt kunna starta nån liten tidning i HÄNTs skepnad el. dyl.

 Jag hoppas  att hon kommer tillbaka efter flera års besvärlig tid, att leva med diverse konstigheter o smaklösheter kan inte ha varit lätt, hoppas hon kan andas nu! Att separera i detta läge är helt rätt.


Jag kommer ihåg ett år när hon fyllde, o hon hade hamnat i dispyt med sin dåvarande sambo.
Han var väldigt upprörd o åkte hem tidigare. Vi kom lite senare. Förmodligen trodde sambon att hon skulle komma hem själv o öppnade dörrn i bara fillsingarna. Han blev lite tagen på sängen när vi var fler så i all hast kastade han på sig min kamrats morronrock.

En (om jag minns rätt) rosaröd gillrig  kina kimmono.
Som han knäppte över magen( från o ha haft en väldigt atletisk figur, hade han efter min kamrats all goda mat ökat i vikt...cirkus 25 kg, allt sittandes på magen)
Sammanfattning:
Galen man
I rosa kimmono
Med väldigt håriga ben
I tubsockor.
Ni förstår att jag alltid ser den bilden när jag möter fd sambon?

 Min kamrat är cool. Gillar henne mycket!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits