nu

har det hänt lite grejjer igen.
Min skitbil är numera en väldigt skrotad bil efter nåt slags inbrott eller bara roligt skadegörelseförsök.
För mig var den värd massor, men försäkringsbolaget höll inte med mig o verkligen inte verkstaden.

telesamtal till verkstad:
Hej! Jag undrar hur det går med min bil..
Jaa det blir inlösen.
Inlösen?Hur fungerar det.

Irriterad röst: Ja försäkringsbolaget betalar dig en summa för bilen, den blir inte lagad.

Jamen om jag vill ha den lagad då?

Ilsken röst: Finns inte en chans, det kostar 15000

Jamen om jag betalar mellanskillnaden då? Jag gillar min skitbil?

Galen röst : DET ÄR INTE FÖRSVARBART!!!!!! SKULLE ALDRIG FALLA MEJ IN O LAGA DET DÄR!!!

...jag tycker om min bil....*snyftig röst*

HELGALEN RÖST: SOM SAGT DET ÄR INTE FÖRSVARBART; BILEN ÄR SKIT; DU FÅR SKAFFA DEJ EN BÄTTRE

Jaha...jaa tack för hjälpen då.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits