Sorg

har jag över min lilla Bowie som påtar i katthimlen nu.
Han blev sjuk på nåt vis så jag var tvungen att ta bort honom. Alla bara säger att man inte kan ha en pissekatt, det går inte och det är ju sant men jag är lessen iallafall.
Han var en väldigt speciell katt med ett blått och ett brungrönt öga, han var som en hund som var med ut o gick o var med, först i cykelkorgen när jag cyklade, när han fortfarande var en liten skrutt. Sedan sprang han bredvid cykeln, stannade jag, stannade han.

Nu har jag tvångstankar om att han kanske inte är riktigt död o ligger nergrävd  o försöker ta sig upp. Usch usch.

Jag ska aldrig mer skaffa en katt, möjligtvis har jag tänkt på ett akvarium, så kan jag tala livets väsentligheter med ett gäng fiskar istället.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits