Ikea

Jag befinner mig i en fas i mitt liv där jag mår ungefär som jag mådde då jag gick in i en depression. Jag är trött jämt o orkelös o orkar knappt upp ur sängen. Jag sätter upp en massa mål som jag sen inte orkar fullfölja. O alltid trött trött. Anledningen är nog förmodligen att det är en massa strul på jobbet. Jag klarar inte av stress längre utan blir det för mycket av nåt, så stressar jag så jag får migrän. Då är det rullgardin ner o piller piller.

Då gäller det att utmana denna depression, inte låta den ta över. Så jag följde med till Ikea. O det om nåt är verkligen att utmana för jag hatar ikea o dess pilar o allt jävla folk som masar sig fram i gångarna, Pilar, pilar folk på rad o man kan inte hasta fram utan kan bara följa strömmen. Till slut hamnade jag på sängavdelningen o måste givetvis prova alla sängar. Jag hittade en sån höj o sänkbar gavelsäng. Så jag låg där o höjde , sänkte en 50 ggr ungefär, det måste ju innebära att jag gjort cirka 50 situps idag. Tror nästan jag känner av träningsvärk. En sån säng vill jag ha. Då ska jag träna jämt utan o klaga.

14425-1

Kommentarer:
Postat av: Marie

*asg* du är fan inte klok...haha...sittups..;-) Lööve you...

2005-09-13 @ 22:06:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits