Fönsterkuvert

Det blev en trevlig middag. Vi var på Saigon o åt fyra små rätter. Ämnet under måltiden var spyor. Lite smått bisarrt!
Men vi jobbar i vården då är man inte kräkmagad.
Vi pratade om paniken av att spy o hur vi har spytt.
Min historia blev den när jag varit ute på riktig fest o var så satans bakfull dan efter. En kamrat fick köra mig för att hämta dottern.
På vägen skulle han prompt in på affären o jag sitter givetvis kvar i bilen. Det är lör fm o massor av folk ute förstås. Alla ska handla på lördan.
Jag sitter på konsumparkeringen o blir plötsligt så spysjuk men klarar inte av att öppna dörren o spy.
Då ser massor med folk mig o det klarar jag inte av.
I ren desperation öppnar jag handskfacket o river åt mig kuvertet med besiktningsprotokoll. Jag slänger ur protokollet o spyr hela kuvertet fullt. Min kamrat kommer ut o undrar vad jag hålls med o där sitter jag med fullt kuvert.
Jag har spytt säger jag hulkandes.

Vi limmade ihop kuvertet o la det på postlådan.
Shame on me

Kommentarer:
Postat av: Kollegan

Ja det var tur inte jag var med med tanke på ert samtalsämne jag som HATAR spyor.Men det här behövde nog du en god middag med en god vän.
Med tanke på all röra som det är just nu.
saknar dig där borta.

2005-09-16 @ 09:42:48
Postat av: Kollegan

Ja det var tur inte jag var med jag som HATAR spyor. Men det det behövde nog du, en god middag med en god vän.
Med tanke på den röran som är nu.
Saknar dig där borta.

2005-09-16 @ 09:47:05
Postat av: Kollegan

Men oj vad tokigt det kan bli, ja du vet ju ibland måste man upprepa sig några gånger. Tjata å älta det är man ju bra på "Skrattar"

2005-09-16 @ 09:51:54
Postat av: Marie

*asg....jaa...tänk..de va tider de när fajjer-mannen fick spyor i sitt fönster-kuvert..;-)
Tror du skulle behöva en sån resa igen...ja kör gärna..:)pösss

2005-09-16 @ 17:14:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits