Dolce vita

Det är helt sjukt att man bor i samma land men ändå är det sån otrolig skillnad på människor o deras leverne.
Pernilla W har skor för 200 000, det är inte köp 3 betala för två skor där precis.
Den där Olinda går till frissan för 2000 i månaden. Jag är skitnyfiken på varför hon kallar Ebba von S för den lilla fittan. Vad kan deras dispyt ha handlat om? Ebba har kanske kommenterat läppen ellr nåt sånt stort värdsligt. Jag trodde först att det var Skugge hon retat upp sig på.

Jag är lite avis på att dom kan glassa runt lite hur som o inte behöva tänka på räkningar o extrahyror o annat skit. Så funderar jag på om jag själv hade gjort som dom o shoppat som dom gör. Förmodligen inte för det är jag för snål för.
Kanske hade jag möjligtvis köpt lite extra pyro*haha

Om jag hade obegränsat med pengar så skulle jag starta en fond för ensamstående mammor.
Jag skulle ösa in pengar i anorexivården.
Jag skulle försöka påverka så att det blev en "Sveriges barngala" o se till att dom barnen som finns här också får del i summorna som samlas in.

Ser ni hur änglalik jag är?

Tänk nu om jag får obegränsat med pengar o blir som Joakim von Anka.  Eller kanske sprutar in botox i läppen o blir nån snemunnad bitch.





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits