Solbrända knän

Jeesus vad det svider på mina knän. Min kvalitetsdag idag var underbar med kamraten och jag tror vi hann gå igenom allt.

  • Jobb(om hur slitigt det är o hur trött man blir o hur man hatar emellanåt men ändå måste man vara delaktig o veta allt, inte för att nån egentligen kräver det utan bara för att vi funkar som så)
  • Våra barn, om hur dom slutat skolan o vad som ska hända o hur det ska gå o vår egen nojja över att allt faktiskt är så svårt för dom nu, mot vad det var när vi var unga/yngre:-)
  • folk o fä överhuvudtaget

Vi brukar förstås ha lite sextalk med men det kom inte upp idag.

I vilket fall så har detta resulterat i att mina knän är totalt sönderbrända, begriper inte hur solen strålat på min kropp idag för det är just bara där det bränner. Stora röda fläckiga knän, det gör ont o jag ser ut att ha nån konstig sjukdom*sucka


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits