Så var det kväller igen

Efter min sue ellen session har jag varit på auktion i askersund, jag älskar gamla prylar o köpte en gammal koppargrej. Den ska jag ha o sätta blommor i som jag sedan ska placera ut i Jimsans trädgård. Det blir nog fint.

Sofie kanske har fått jobb, jag håller tummarna. Jag vill egentligen att hon ska komma hem, bo här hos mej, jag har väl svårt o inse att hon är vuxen o givetvis vill klara sig själv. Men jag saknar henne så förbannat emellanåt.

Min blivande man kollar boxning, hur kan man kalla det sport egentligen? 2 personer som slår varann halvt fördärvade.

Sport verkar farligt:-)


Kommentarer:
Postat av: Fatou

Instämmer fullständigt när det gäller sport! Kram "Tonårsmorsan".


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits