22 juni

Nu är det som så att jag jobbat färdigt mina pass, och det är så här, förstår ni att när jag jobbar så består min vardag av just bara jobb därav ingen blogg. Jag jobbar oftast från 8 på morron till halvtio på kvällen. Sedan är jag klipp slut o bara sängen finns i mina tankar. men nu...fyyyra dagars ledighet(om jag inte blir inbeordrad förstås för jag jobbar i vården o det finns inget folk) Dagarna som varit med min brukare har iallafall innehållit speedway badresor o mycket annat prat o skratt.

Idag kom min lilla tös hem, för visst är hon min lilla tös trots att hon är vuxen. Det är det som är så underbart med att vara mamma. Man bara är det, oavsett ålder på barnet.

Det var så mysigt idag för det första hon säger är; jag är hungrig, jag vill ha "mammamat" o jag njuter av o höra det. Sen fick hon förvisso äta "mormormat" för jag har inte hunnit handla.

I morrn ska vi fixa pass till henne för det har hon givetvis tappat, så även då får jag vara mamma o skälla lite :-)

Nu ska jag svara på Linda Skugges privatduell.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits