17 juni

Satans helvetes skit. Jag har fått nåt virus i min dator så nu kan jag inte logga in på typ hotmail, se banken osv.

VARNING! Har ni comhem och får nån mail från [email protected] öppna inte!! För det gjorde jag o det pajjade massor*grrrr

Annars så håller jag på o packa väskan, ska till Norrköping o hälsa på en kamrat.

Det är med blandade känslor jag åker dit, inte för kamratens skull utanför stadens skull. Jag hade sån sorg när jag flyttade därifrån, trots att jag haft sån sorg i den staden. Vi får se hur det känns att komma dit. Jag blir alltid vemodig när jag går i promenaden för jag tänker på hur jag o Sofie gick där, 3 ggr i veckan under 1,5 års tid, för att besöka ätstörningsenheten där. Jag hoppas det blir bra.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits