natt igen

Ibland är det tamejfan bara rännskita av allting. Det spelar liksom ingen roll hur mycket man bryr sig eller gör för en annan människa, meningslöst.

Jag gillar skugges krönika idag om vickan.

Vad vore Vickan utan alla dom där cashen? Inte mycket, o varför varför använder hon inte sitt inflytande tillnåt bra för alla alla tjejjer i sverige som lider av både det ena o andra, varför?

Nu ska jag dra täcket över huvett o inse att i morron är en ny dag med nya utmaningar.

Min moster( inte mostern som pajjade midsommarfesterna) har hjälpt mej så nu funkar min dator någoisånär, hon är mega bright o skulle fan ta mej ta betalt, o bli internet supporter på heltid!

Natti 


Kommentarer:
Postat av: Jimmy

Vart kan man få tag på din moster? Min dator strular. :) Natti natt. /J


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits