Blixtar o dunder...

..magiska under...

Åska o blixtar är fascinerande o inte läskiga! Så äntligen kom regnet, det välbehövliga även fast jag älskar solen. Tänker mer på allt som behöver växa bortikring.

Nu kanske min mage blir normal igen, tror den fick solsting för den har varit totalpajj ett par dar nu.

Märkligt det här o vara kärring o gå på toa o göra det "stora"

Det är känsligt, för många, för mig. Det är en procedur som inte är av denna värld. Jag måste vara själv, ha en fotpall ingen i närheten som stressar mig. Skulle det ändå vara så att man blir akut nödig bland folk, så får det inte höras, inte märkas. Går inte att lämna nåra spår efter sig så ev. doft får man spraya bort eller nåt.

Annat är det för karlar. Dom klappar sig lite på magen o visar nån slags pondus o klämmer ur sig nåt klämkäckt om att dom måste gå o skita en bit, eller att dom ska besöka "tryckeriet eller det är dags för en kabel. Helt utan vidare så seglar dom in med en tidning i handen o det dånar o smäller o låter o luktar o så är det bara. Har man tur har dom åtminstone torka ur toan efter sig.

Jag vet att det finns fler tjejjer som har samma problem.

Ibland är det skillnad på manligt o kvinnligt men skita bör man , annars dör man.

Lite skitprat i natten


Kommentarer:
Postat av: Cyber-beer

Kul, en bloggare till.. :)
men jag måste få tillägga att det är lite pinsamt för oss killar med, fast det är ju inte manligt att va generad..

lycka till i värmen.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits