Okej

jag är tjock, jag vet.
Men den vänliga själ som hela tiden sitter o skickar efter olika bantningspreparat i mitt namn får gärna sluta med det nu.
Jag har ingen lust att äta äpplevinäger piller eller vad fan det än är. O den personen som nu tycker så här, får gärna vara så modig o säga det till mig istället så kanske jag själv VÄLJER att göra nåt åt min fetma.

För övrigt så ska jag få det sista slutgiltiga ERBJUDANDET  i morgon från HBG, ska bli intressant och höra vad det blir
Sätter en tia på att det blir 100 % i pöölen

Nu ska jag ner o släppa av dottern vid tåget

Kommentarer:
Postat av: Marie

Jaha!!! Och exakt VAR har du FETTMA???? Hmm...vad jag vet så har du lååååååååååååååååångt dit.. Puss på dej;-)

2009-02-06 @ 09:45:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits