Kan

inte sova
Ligger o går igenom decembermötet gång på gång o försöker komma fram till när det var jag missade den informationen om att allting gällde poolen.
Jag får inte ihop det
Jag förstår inte heller varför inte ett sånt avtal var med i bilden direkt
Jag förstår inte varför det var uppdelat med procentsatser hit  o dit om det ändå var poolen

Jag fattar inte att dom inte kan förstå att deras sk otydlighet gjorde att jag sa upp mig i Örebro'

Det är sorgligt att de inte har förmågan att nån gång säga att det  här blev inihelvete fel o du blir lidandes av det.

Nej just ja...det var ju jag som hade missuppfatta hela skiten

Kommentarer:
Postat av: Marie

Va f-n gör fffacket?? Har dom semesterstängt eller? Det är ju dit man betalar flera tusen om året för å få hjälp när de är så här...Grrrr...jag blir såå arg!!Men de hjälper ju inte dej om ja är arg..suck..

Jaja..tänker på dej iaf...så du vet;-)

2009-02-06 @ 09:48:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits