Hörrni..

vad tyckte ni om melodifestivalen föresten? Den diskussionen har jag totalt glömt bort.
Jag tyckte programledarn var skitdålig, allting kändes krystat o o improviserat o jag vet inte riktigt när hon är kul.

Artisterna var så där, nr 2 var helt ok men förmodligen just bara för stunden eftersom jag inte kommer ihåg vad han heter.
Alcazar skulle gå vidare vilket dom gjorde med.

Vem jag röstade på?
Kan återge ett samtal med min käre kollega så kommer det att framgå alldeles strax.

"Jaha vad tyckte du om melodifestivalen(Jag)

"Kollegan frustar o pustar o drar sen igång världens utlägg om vad fan det är för idioter som kan rösta på Caroline af ugglas, dom måste vara mindre vetande, hon har absolut ingen röst, ser inte klok ut, borde inte ens ha kommit med o vad faaaaaan är det frååågan om hur fan kan hon hamna så bra o de som ringt måste vara fullkomligt sanslöst dumma i huvvet"
Ungefär så sa hon o jag var då tvungen att säga att hörredu, jag röstade på henne 4 ggr.

FRUST PUST herregud ja då kan vi inte prata om denna tillställning nåt mer(kollegan)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits