Gårdagens förlustelser..

föresten med köttsessionet var mycket trevligt. O lättsamt. O lite kletigt eftersom till slut satt jag o åt det sista med fingrarna.
Vi talade om roliga saker o jobbiga saker
Det är synd att Jenny underskattar sig själv såpass som hon gör..

Hoppas hon får jobbet hon sökt om inte annat för att komma ifrån o få lite ny inspiration av andra ställen
Det går alltid o komma tillbaka när man har en tjänst så lite tjl för en sån sak är bara bra o utvecklande.

Nu tror ju gud o alla människor att jag skriver så här för jag är sniken på ett vikariat på Linnea (haha) men dom som känner mig ordentligt vet att så är inte fallet eftersom det inte är min grej med raka veckor:-)

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Hehe om jag får tjänsten så får du jätte gärna ta min , det kanske är bra om någon rör om i grytan på stället.Och en köttkväll snart igen vore inte fel...

2009-02-15 @ 10:30:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits