Första dan

utan tjänst blev inskrivning på AF. Helkonstiga saker o svara på.
Krav: Du måste söka jobb i hela landet....okej....

Fråga: Kan du tänka dig att flytta/veckopendla - svara ja eller nej...givetvis svarar jag nej där eftersom jag bor bra där jag bor så egentligen har jag redan nu brustit med kravet för inskrivning---

 snurr i huvet på mej o jag var tvungen o fråga som så att om kravet är att söka jobb i hela landet
då är ju frågan om ev flytt el pendling onödig för kravet säger ju att jag ska ta ett jobb i Umeå, vilket gör att jag måste flytta eftersom pendling kan bli svårt.....
Ja ni förstår ju hur min hjärna funkar...istället för att bara svara rakt av så måste jag ingående gå igenom vad det är som sägs o vad som är ..bla bla bla.....
Jimmy sa till mig att ibland kanske man bara ska hålla käften...o så är det nog men jag blir galen på såna där motsägelsefulla saker....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits