Äpplet faller..

..inte långt från trädet...

Nu ska jag berätta en rolig historia istället för o vara den gnällige...herregud nyårslöftet om att inte gnälla höll inte vidare länge:-)

I vilket fall min kära dotter serverade i lördags på en fin premiärmiddag på Dramaten, hennes bord blev där den engelske regissören satt för hela pjäsen.
En delikat middag serverades och den innehöll bla en smaskig köttbit.
Väl vid bordet skulle hon servera regissören o tappar givetvis köttbiten i dennes knä. Dottern skyndar vidare o låtsas som ingenting o regissören lägger upp biten på tallriken..

Älskade älskade Sofie, tack för att du berättade detta för mig så jag fick le.

O flåt att alla klantiga sidor hos mig ha tycks hamna i arv hos dig

Kommentarer:
Postat av: MARIEP

Hahahaaa:):) Ja du...de där med äpplet stämmer ju...mohaaaaa MEN..de va ju cooolt gjort å bara gå därifrån..haha..söt ho ä..

2009-02-09 @ 17:26:41
Postat av: Knas jenny

oj oj vad modigt , hon har nog fått den sidan också av dig....

2009-02-09 @ 19:57:26
Postat av: Knas Jenny

Oj oj vad modigt , den sidan har hon också fått av dig...

2009-02-09 @ 20:00:53
Postat av: Anonym

Oj oj vad modigt , den sidan har hon också fått av dig...

2009-02-09 @ 20:09:55
Postat av: jenny

Oj oj vad modigt , den sidan har hon också fått av dig...

2009-02-09 @ 20:20:20
Postat av: Anonym

hon kanske skulle ha försökt att plocka upp den igen o fått mycket dricks iofs jobbigt att råka få tag i något annat än kött biten lr ja kanske då hon hade fått dricksen...

2009-02-10 @ 01:45:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits