4

st a4 sidor har jag nu skrivit ner om denna Hallsbergsstory. Sett utifrån hur jag tolkat allting som har blivit sagt.
Det ska jag faxa i väg i morrn till Jens, ombud på facket. Hoppas att slutresultatet blir till min fördel.
Jag vill verkligen aldrig mer bli så idiotförklarad som jag har blivit den sista veckan.

Jag skrev till Linda Skugge idag med o tiggde en Linda Shadow, kan behöva ha en sån nu tycker jag.
Hon skulle skicka den omedelbums.

jag hade kunnat betställt en men jag vet ju inte hur lång leveranstid det är!

Idag började molvärken i magen igen, o huvvevärken, förmodligen för att det börjar närma sig måndag, vanlig dag, och då vet man aldrig vad som kan hända med chefsargument hit o dit

Kommentarer:
Postat av: MARIEP

Håller tummarna för dej;-) Hoppas di får sej en på näsan di dära cheferna..

2009-02-08 @ 20:28:00
Postat av: Ann-Sofi

Ska det aldrig ta slut? Nu får de väl ge sig, eller betala vad det kostar att frysa ut folk. Ren mobbing är det.

2009-02-09 @ 09:26:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits